«ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» – престижну спеціальність можна здобути на інженерно-педагогічному факультеті ТНПУ ім. В. Гнатюка
КРАЇНІ ПОТРІБНА ЯКІСНА ОСВІТА СТАНЬ ТИМ, ХТО ЗНАЄ ЯК ВИМІРЮВАТИ ТА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЯКІСТЬ ОСВІТИ
На інженерно-педагогічному факультеті відкрито нову спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Відтепер на інженерно-педагогчному факультеті ТНПУ ім. В. Гнатюка можна здобути затребувану кваліфікацію:
- на першому (бакалаврському) рівні – бакалавр освітніх наук, фахівець з дизайну інформаційного освітнього середовища, стандартизації, сертифікації та якості(освіти)
Фахівець з освітніх, педагогічних наук (освітньо-професійна програма «Дизайн інформаційного освітнього середовища») може обіймати такі посади: – організатор-педагог; – системний адміністратор; – адміністратор інформаційного освітнього середовища; – адміністратор освітніх WEB-ресурсів; – фахівець центру дистанційної освіти; – фахівець центру тестування; – фахівець з освітніх вимірювань. |
- на другому (магістерському) рівні – магістр з освітніх вимірювань
Фахівець з освітніх, педагогічних наук (освітньо-професійна програма «Освітні вимірювання») може обіймати такі посади:
– керівник центру із стандартизації, сертифікації та якості освіти; – керівник підрозділу у сфері освіти; – аналітик консолідованої інформації; – професіонал з розвитку персоналу; – викладач навчальних закладів і закладів вищої освіти. |
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки є надзвичайно актуальною і престижною у світі й набирає популярності на ринку праці.
Навчання за обраною спеціальністю передбачає розвиток таких важливих рис майбутнього фахівця:
- ґрунтовна теоретична підготовка;
- розвинене логічне мислення;
- аналітичні здібності;
- добра пам'ять і уважність;
- комунікабельність;
- відповідальність.
Затребуваність на ринку праці фахівців спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки визначається вмінням швидко орієнтуватися в інформаційному потоці, формувати адекватне уявлення про події, що відбуваються довкола, систематизувати дані та робити відповідні прогнози.
Усіх, хто бажає отримати ґрунтовні знання з дизайну інформаційного освітнього середовища, стандартизації, сертифікації та якості (освіти), з освітніх вимірювань, а також цікаво, змістовно і креативно провести студентське життя – запрошуємо на навчання.